
збільшити | Маневрова лебідка ЛЕМ-15 здатна замінити невеликий тепловоз. За один хід за допомогою лебідки можна підтягнути одразу 12 вагонів сумарною масою понад 950т. Лебідка встановлюється в тупикову зону і кріпиться стаціонарно на фундаментну основу. На лебідці ЛЕМ-15 встановлюється загальнопромисловий двигун потужністю 15 кВт і два циліндричні редуктори. При роботі допускається невеликий радіус залізничного полотна.
Схема роботи ЛЕМ-15 Один робочий цикл має на увазі витягування основного каната на довжину маневрування, яка при стандартному заводському виконанні лебідки не повинна перевищувати 250м. Витягування вантажного каната відбувається шляхом з'єднання основного каната з допоміжним, який проходить через відвідний блок і повертається назад до лебідки. Після цього основний канат, на кінці якого заплетений гак, кріпиться до зчіпного пристрою вагона, після чого відбувається його переміщення.
Контакт для оперативного замовлення: Максименко Віталий +38 (050) 381-52-70 vitaliy@gutman.com.ua |
Параметри | ЛЕМ 15 | Тягове зусилля на головному барабані, кН (кгс) | 15000 | Тягове зусилля на допоміжному барабані, кН (кгс) | 2100 | Швидкість навивки каната на головному барабані, м/сек | 0,06 | Швидкість навивки каната на допоміжному барабані, м/сек | 0,64 | Маса Вантажу на вагонах, що пересуваються, т | 950 | Канатоємність на головному барабані, м | 250 | Канатоємність на допоміжному барабані, м
| 500 | Потужність електродвигуна при 40%, кВт 11,0 | 15,0 | Діаметр каната на головному барабані, мм | 32 | Діаметр каната на допоміжному барабані, мм | 11 | Довкілля | невибухонебезпечне | Робоче становище | на горизонтальному майданчику | Маса лебідки без канатів, кг | 4100 | Виконання за ГОСТ 15150 | У2 |
|
| |
|