Електрична таль (тельфер із електричним приводом). Відмінною ознакою електроталей є компактність. Електроталі підвішують до нерухомих опор (балок, колон, стін і т. д.) за допомогою болтів або гаків або до візків, що переміщаються по монорейковому шляху. Управління механізмом підйому електроталі виробляють із підлоги за допомогою двокнопкового поста керування, підвішеного до талі. Струмопідведення виконано у вигляді тролів або гнучкого кабелю. Вантажопідйомність електроталей становить 0,1-15 т. Висота та швидкість підйому вантажу відповідно не більше 30 м та 0,05-0,15 м/с. При необхідності (наприклад, при виконанні монтажних робіт) електроталі крім основної швидкості підйому можуть мати ще додаткову, так звану посадкову швидкість, яка може бути в кілька разів менше основної швидкості.
Електротельфер може бути використаний як самостійна вантажопідйомна машина або як механізм підйому в більш складних машинах (монорейкових візках, мостових однобалочних кранах, настінних консольних кранах і т. д.). Більшість електроталей мають як гнучкий вантажний елемент сталевий канат і рідше зварений або пластинчастий ланцюг. Конструкції канатних електроталей дуже різноманітні, причому вони різняться між собою взаємним розташуванням барабана і електродвигуна. За цією ознакою електроталі поділяють з фланцевим двигуном, встановленим на одній осі з барабаном, двигуном, вбудованим в барабан, і з паралельним розташуванням двигуна і барабана.
Електроталі з фланцевим двигуном, розташованим на одній осі з барабаном, мають більшу довжину; поширення не набули.
Електроталі з двигуном, вбудованим у барабан (мал. 1.6), серії ТЕ мають вантажопідйомність 0,5; 1; 2; 3,2; 5; 8; 12,5 та 16 т.